Thursday, September 15, 2011

අසිරිමත් සම්බුදු සිරිත

මට හම්බ උන ඉතාම ලස්සන පින්තුර ටිකක්  දාන්න තමයි මේ සුදානම් වෙන්නේ. මේක අපේ බෝදිසත්වයන් වහන්සේගේ හා බුදුන්වහන්සේගේ ජීවිතයේ යම් යම් 
අවස්ථාවන් අලලා නිර්මාණය වෙච්ච පින්තුර පෙළක්. සමාවෙන්න ඕනේ මම හරියටම දන්නේ නෑ මේ පින්තුර නිර්මාණය කලේ කවුද කියල. එත් මම හිතනවා ඔය අන්තිම පින්තුරේ සදහන් වෙලා තියෙන නම වෙන්න ඕනේ මේ පින්තුර වල සබැ හිමිකරුවා. කවුරු හරි දන්නවා නං මෙහි හිමිකරුවා මාව දැනුවත් කරන ලෙස කාරුණිකව ඉල්ලා සිටිනවා. නමුත් මම හිතනවා මේ පින්තුර ඇදල තියෙන කෙනා බොහොම සද්දාවෙන් එක කරලා තියෙන්නේ, එයාගේ හිතේ ඇතිවුන ඒ හැගීම තවත් කෙනෙකුගේ හිතේ ඇතිකරන්න පුංචි උත්සහයක් හරි දරන්න වෙන්න ඕනේ. ඒක නිසා මේ පින්තුර මෙතන දැමීම ගැන මම වරදක් දකින්නේ නෑ. කොහොම හරි මෙහි ගෞරවය ඇදල නිර්මාපකයටම ලැබිය යුතුය. 





























































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...