Thursday, September 1, 2011

ආයුබෝවන් !!!

මුලින්ම මගේ අලුත් බ්ලොග් සිතේ එකට අවට මම ඔයාලට තැන්ක්ස් කරන්න ඕනේ. මේක මගේ සිංහලෙන් ලියන පලවෙනි බ්ලොග් සිතේ එක. මේක කියවල සුද්දෙක් සිංහලෙන් බ්ලොග් එකක් හදල කියල නං කියන්න එපා, මොකද ඉතින් මගේ සිංහල දැනුම එච්චර හොදියි. ඒ කියන්නේ මට මේ එන්ග්ලිෂ් ටිකක් ඉගෙන ගත්තම සිංහල ලියන්න කියවන්න දිව හැරෙන නැ කියන එක නෙමේ ඔය සමහර පොස් අයට වගේ. මම කිව්වේ ඉතින් ඔය සිංහල මහප්රාණ දන්නේ නැ කියන එක තමා. ඒ උනාට ඉතින් හැමෝටම තේරෙන සිංහලෙන් මගේ අදහස් ටික මේකේ ලියන්න කියල තම හිතන් ඉන්නේ. මොනවහරි අවුලක් එහෙම තිබුනොත් ඉතින් හිමිට පෙන්නලා දුන්නට කිසිම වැරද්දක් නැ. මම මේකේ ලියන්නේ මට හිතෙන දේවල්, ඒවා හරි කියල හැමදිස්සෙම මම කියන්නේ නැ. හැබැයි මට හිතෙන දේ හිතෙන විදියට ලියන්න තමි මම බලාපොරොත්තු වෙන්නේ, කාගෙවත් අදහස් වලට යට නොවී. හැබැයි ඉතින් ඕන කෙනෙකුට ඒවා ගැන අදහස් ලියන්නත් මම ඉඩ තියල තියෙනවා.


එහෙනං ඉතින් අපි පටන් ගමු.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...